wtorek, 20 stycznia 2009

"a czy Omal to imie?" ;>

Notke wcześniej wrzuciłem foty łabędzia, którego przez przypadek spotkałem na śródmieściu.. tych pare fot wysłałem do serwisu Wirtualnej Polski, tak dla draki ;> Po paru dniach napisała do mnie pani Ania Sztandera, że niedługo moje zdjęcia pojawią się w serwisie wp.pl z linkiem na głównej stronie ;> Oczywiście, że mnie to ucieszyło ale też nie widziałem zbytniego powodu aby zwykłe zdjęcia łabędzia wrzucać na główną strone wp.. ;] No poczekałem tych pare dni, rzeczywiście z rana dostałem link do galerii.. na głównej stronie wp.pl nawet przez jakieś 4 godziny był widoczny link do podstrony.. ale....


....temat galeri "Omal nie zginął na mrozie" :))))))) Troche mnie to rozśmieszyło bo słowem nie wspomniałem o tym, żeby łabędź miał się wyziębić lub ktoś mu robił krzywdę.. ale tak prosty i banalny przykład pokazuje jak media potrafią zrobić z igły - widły. Komentarze internautów na wp wyraźnie pokazały, że ludzie przejeli się losem tego łabędzia i wielu pytało co dalej się z nim stało.. no nic.. troszke z przymrużeniem oka podszedłem do tego jak ludzie z wp podkręcili temat tak żeby aż zaiskrzyło od skrajnych emocji ale to mi tylko pokazuje, że dużo bardziej trzeba podchodzić z dystansem do czytanych artykułów, bo skoro w takiej pierdole ostro smarują to co dopiero na poważniejsze tematy..



Najbardziej ciekawią mnie posty pisane przez internautów.. Jak już wspomniałem wcześniej tytuł wrzucili "Omal nie zamarzł" - internauta zapytał "A czy Omal to imie?;>" :D heh

Dla ciekawskich - link do galerii na WP.PL gdzie można to wszystko przeczytać:
http://wiadomosci.wp.pl/gid,10762589,title,Omal-nie-zginal-na-mrozie---zdjecia,galeria.html

Brak komentarzy: